Sku:
a1823381. Reduceri de aprindere pe lovind un rev limiter
2. Alimentare cu combustibil nu este utilizat, prin urmare, flăcările pot apărea ca și combustibil este aruncat afară din evacuare.
3. Iginition tăiat este de preferat față de combustibil taie.Combustibil taie, ca de folosit pe mai multe vehicule standard, riscurile de daune pentru motoare de inalta performanta, atunci când la turații mari.
4. De aprindere este folosit in F1, WRC și alte forme de motorsport.
5. Ar trebui să fie instalat numai de către un mecanic experimentat.
Se potriveste pentru:
Pentru Nissan CA18, SR18, CG13/10DE, SR20, RB20, RB25, RB26, VQ20/25/30, VG30, toate turbo și N/A.
Pentru SUBARU EJ20, Toate motoarele
Pentru MITUBUSHI 4G63, 4G93, 4G92, 6A12, 6A13, 6G72,
Pentru MAZDA 13B 13B-REW, B6-ZE, TURBO SI N/a, 13BT
Pentru TOYOTA 4AGE, 4AGZE, 4AFE, 2EET, 4EFTE, 3SGTE, 3SGE, 1ZZFE, 2ZZFE, 1GGTE, IJZGTE, 2JZGTE, 7MGT
Aprindere directă și placa de distribuție de aprindere de instalare măsuri de precauție:
1. Direct de aprindere
2. Distribuie tabloul electric la orice masina.Vă rugăm să rețineți că, atunci când instalarea acestui produs, la ieșirea din țeava de eșapament coada secțiunea nu trebuie să fie prea mici.
3.Este recomandat să utilizați coada secțiunea conductei de evacuare cu un diametru de mai mult de 5 cm, sau o coada de evacuare a conductei.
Culoare: negru
Material: plastic
Conținutul Pachetului:
1 x Evacuare aruncator de flacari
1 set x accesorii de instalare
Doar cele de mai sus pachetul de conținut, alte produse nu sunt incluse.
Notă: Lumina de fotografiere și afișează diferite poate provoca culoarea elementului din imagine un pic diferite de cele reale.Măsurarea permis de eroare este +/- 1-3cm.
Origine | China Continentală |
Adauga un comentariu
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *